Gotland - Dag 5

Hejsan! Just nu sitter jag och kollar på alsång på skansen, har inget bättre för mig. ska annars lägga mig nu, ska kolla på nån pippi sak imorgon med mina underbara kusiner ;)

Idag vaknade jag ungefär klockan ett, somnade halv 3 igår. Simon fick en allergisk chock igår så det höll mig vaken, tycker jätte synd om han! :( Men det är bra nu som tur är! Annars så åkte vi och badade idag på ett ställe som hette Blå Lagunen, var verkligen skit underbart vatten där. Helt klart blått! Sen hoppade jag från ett par klippor och sånt. Va jätte roligt! Djupt var det där oxå. Vi kanske ska dit igen, hoppas bara inte min mens har kommit då. För då blir det inte roligt.. Jaja, kanske var runt 21 grader i vattnet? Skit skönt iaf! Solade lite oxå, fast inte ryggen, är fortfarande bränd!
Men nu ska jag gå och lägga mig, puss

Kommentarer
Postat av: sofia! :D

och snart kommer du hem till miiiiig! :-DDD <3

2011-07-07 @ 23:55:39
URL: http://bbarassofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0