Gotland - Dag 4

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo jag och mina kusiner har varit längst nere på gotland och kollat på typ berg eller hur man ska kalla det och klättrat och sånt. Haha faktiskt roligt. Förutom att jag fick lov att bära ner min lilla kusin från en skit brant backe, haha. Men det gick bra! Sen så gick vi ut på en skit stor sten i vattnet, det va verkligen as stora vågor där! Jätte häftigt! Sen så åt vi glass och sånt, fikade.. Efter det har vi inte gjort nå mer, men det tog ungefär hela dagen och göra.. :)
Imorgon kanske vi ska åka och spela mini golf, för min bror ville det. Och då ska vi göra det... Kommer hem om fyra dagar! Imorgon ska vi nog oxå sova hos mina kusiner, för skulle nog vara barnvakt tror jag! Mys ;) fast det kommer bli riktigt jobbigt, för när dom är trötta, är dom verkligen skit hypra! Som sagt, bilder kommer när jag kommit hem! Det var nog allt för idag , hoppas alla har det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: emelie pettersson

Hur varmt är de där om dagarna?:p <3

2011-07-07 @ 19:10:04
URL: http://moraryttaren.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 00:16:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0