Gotland - Dag 3

Hejsan! Idag har min dag varit mysig och rolig. Vi åkte efter lunch till Visby, där fikade vi först. Och sen träffade vi våra kusiner och sånt. Sen gick vi runt i affärer. Köpte 3 t-shirts. En på Justin Bieber, En 'Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker' Och en sommar t-shirt som man kan ha som en klänning. :) Nöjd över allt! Finns jätte många affärer här med skit snygga kläder verkligen! Men vi får se om jag köper nå mer fint nästa gång vi åker in till stan! Har ungefär 400 kronor att spendera på, men det första som jag ska köpa saker för är en ny bikini.
Sen vid halv 7 gick vi till en resturang och åt och sånt. Haha, riktigt konstig mat ska jag säga! :p Men efterrätten var mums! Knäppte 150 bilder idag. Riktig mysig stad det här, folk vänlig och sånt.. :)

Har fortfarande jätte ont i ryggen och så, :/ så kan inte sola imorgon. De är synd.. Eller fram i kan jag nog sola. Men inte ryggen, apsolut inte ryggen! Usch va det svider..

Just nu så sitter jag här, Mamma och lars-åke i soffan och simon i vårat rum och läser.. Imorgon ska vi till södra Gotland, får se va som finns där för roligt.. :) Men detta får räcka för idag. Skriver mer imorgon, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0