förlåt

förlåt för den dåliga uppdateringen,, men jag va ute hela kvällen igår. Och sen har mamma tagit min dator så därför kan jag inte skriva nå. Eller kunde. Just nu sitter jag på mammas dator, hon är inte hemma. Vet inte vart hon är..
Jaja, ska iaf flytta till pappa i veckan, för jag orkar inte med och bo här längre...
Finns inte så mycket mer att skriva.
Igår kväll så åkte jag , Olivia & Telita ner på tingsnäs och badade, ungefär vid halv 11 på kvällen. Jag va först med att doppa mig (y) Asså det va iskallt i vattnet, det har regnat och varit väder så man måste ha jacka på sig.. hehe :)


HAHAHAHA.. Bild från förra sommaren.. Vill ha tillbaka mitt gamla hår :(


Kommentarer
Postat av: Mina <3

Jag och Emma var ute och åkte båt igår och då såg vi din pappas balkong ! den pwnar !! Men när ska vi åka golf bil ? D: Mina vill !!!!!!

2011-07-19 @ 16:05:26
URL: http://miinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0