dålig uppdatering

jag vet, har haft fullt upp! Sov hos Sofia inatt och igår va vi på yran och träffade massa folk!
har inte haft nå tid med bloggen.. förlåt ! Men det är sommar nu, och nu är jag ute mycket mer och sånt.
Just nu har jag oxå börjar vara med mera folk och sånt, så har aldrig har haft tillgång till ngn dator eller sånt..
Men igår va jag med sofia på yran, där va vi med Lisa, Elin, Lovisa, Ronja & Mina .. Mina i alla fall ett litet tag.. Och det va sjukt roligt! Och idag vaknade vi och sen drog vi ut. Till skolan och där va Madde&Emil med oxå.. Sen drog vi till möbelaffären och jag typ somnade.. Sen så drog vi till Sofia. Och sen fick jag veta att Emil ska börja i våran skola, de är sjukt nice!
Resten av kvällen har jag varit ute och cyklat med Simon&Jimmy, vi va på tingsnäs och sånt.. När jag va på väg hem så ringde jag Lovisa, snacka med henne asa länge.. Sen så la hennes mobil av, så då ringde jag Marco, haha.. Ska prata mer med han imorgon kväll och sen idag ska jag vara med Lovisa, vi ska till orsa på vatten festivalen.. Roligt! Skriver kanske ett inlägg imorgon innan jag åker, får se om jag hinner bara...
Det var nog allt, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0