Dag 6 - 7 GOTLAND

Hejsan! Mitt förra inlägg jag skrev skrev jag skit långt, men internet dampa så nu sparades det inte, fan va lck jag blir! Så detta inlägg kommer bli mycket kortare, för jag orkar inte skriva så mycket nu..
Men igår så va vi på ett äventyrsland, skit tråkigt. sen följde jag med till vattenlandet precis bredvid, men jag kunde självklart inte bada just nu.. -.- FAN! Förlåt..
Jaja, sen kollade vi när Håkan Juholt hade tal och sånt och sen åt vi på en resturang.. Helt okej dag, bara av att kolla på talet va skit tråkigt...
Idag har vi inte gjort något speciellt, jag och Simon tog bussen in till Visby och där handlade jag en till t-shirt. Hehe, :) Sen dess har vi inte gjort ngt.. Nu är vi i alla fall barnvakt.. Jag latar mig *hihi* :) Så detta får recka för idag, imorgon åker vi hem! :)

Kommentarer
Postat av: anoii

varför kunde du icke bada ?

2011-07-09 @ 21:25:21
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0