rubrik ?

Har skit ont i halsen just nu, har haft det hela helgen. Tänk att pappa smittat mig fast vi bara har suttit i samma bil.
Haha, helt sjukt.
Duschade iallafall nyss, sjukt skönt vare. Har vart slö hela dagen, men nu så vände det, haha!
Mikaela sov hos mig inatt, hade sjukt roligt igår. Det var hemskt kallt när vi skulle till affären, usch! Nästa helg ska nog Emelie sova här, hoppas!
Kanske inte kan, för på söndag/måndag ska jag till stockholm. Skönt att åka bort härifrån ett tag. Slipper skolan oxå (y) Ännu bättre..!
Där ska jag hjälpa mamma att passa mina små kusiner & så ska vi på stan & massa. Längtar! Hoppas jag får ledigt från skolan ;)
Nu kan jag inte skriva mer, för nu måste jag äta så jag kan gå och lägga mig. Har fortfarande blött hår så det måste man blåsa oxå.
puss


Du kan fortfarande säga det, men jag kommer aldrig tro på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0