min underbara...

David var jag med efter skolan idag, han hade elevensval & hade musik. Jag visste inte att han var där, jag kollade bara in i musiksalen för jag skulle se vem det va som sjöng ;) Så står Robin där, och sen skriker han 'David vill att du ska komma hit'
så då fick jag ju lov? sen sattt jag där ett tag & väntade på han..
Aja, sen drog vi hem till mig & typ gjorde ingenting , han typ mobba mig :o men han ska få igen... Han fyller ju fjorton och några dagar ;)
Imorgon flyger Mikaela till Sverige och är här på torsdag!

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

nej jag flyger hem på torsdagen och kommer hem på torsdagen :P <3



jag flyger alltså bara på torsdagen.

2011-01-12 @ 08:07:04
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0