min dag

inatt så sov Emelie hos mig , igår kolla vi på film & åt chips.
Lucas va med oss ett tag, men det va inte det roligaste, han va så tråkig & skröt för mycket .
Jag & Emelie har alltid den bästa humorn ;)
När Emelie drog, så skulle jag klippa mig . Blev helt okej , inte för kort.
och typ när Jessica, (min frisör) blev klar med mitt hår. Och jag trodde bussen gick kvart i -.- men det är ju från panncentralen. Men den gick ju halv, och vi var vid bussstationen vid 5 i halv, så drar bussen bara iväg.
Och David satt i min trappuppgång ! :o så jag fick värsta rycket. & han hade suttit där ett tag oxå...
jaja, sen ringde jag pappa, som tur va kom han och hämtade oss. fast det tog ett tag..
Sen resten av dagen var jag med min älskade david. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0