förlåt

jag har inte skrivit på ett tag, kanske berott på att jag har vart upptagen med andra saker utanför datorn så jag har inte haft tid.
Det nya är ingenting.
Fick en bit av min tandställning i tisdags. Ska få resten på tisdag.
FYFAN VA DET SKAVER I MUNNEN.
Jag kan inte äta, jag kan inte bita ihop & jag har skavsår i munnen.
Hemskt, aja, hoppas det går över imorgon så jag kan äta. Men tror inte jag kan det, för jag har typ nå blåa grejjer i munnen, vet inte vad det heter. Men dom sitter där jag biter i hop, därför kan jag inte bita ihop.
Hoppas det blir bättre sen när 'rälsen' kommer.
Sov typ 4 timmar inatt bara. Gjorde så jävlas ont i munnen..
kan bjuda lite på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0