Dag 16 – Mina rädslor.

Min största rädsla är nog att farmor går bort ... Det är nog det jag är räddast för...
För hon har funnit där, bredvid mig i hela mitt liv.
Sen vill jag aldrig att David ska lämna mig, .

Spindlar är en sak jag skriker åt varje gång jag ser en. För dom är så jävla, förlåt, men dom är så ÄCKLIGA!!! Och små och fula och svarta !!! :o
Och småkryp, USCHH, HATAHATAHATA . Finns nog inget värre :s 

Sen är jag rädd och gå själv på kvällen / natten när det är som mörkast, jag är så rädd att nån går bakom mig. Asså det har ju hänt en gång att en man följde efter mig , tror att han iaf förföljde mig. För var jag än gick, gick han efter mig. Det är äckligt :s 

det va det jag kom på nu iaf,

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0