<3

Idag eller imorse fick jag träffa mikaela! :D inte sätt henne på 2 veckor ju? ;o haha, men det var iallafall roligt att se henne & träffa henne.
Efter skolan drog vi till henne, och gjorde ingenting, sen somna vi i hennes säng och jag vaknade att min mobil ramla under hennes säng med en smäll. Sen somnade jag igen och vaknade av att mikaela fick sms. haha, sen väckte jag henne och fråga om hon kunde hämta min mobil (a) för att jag fick inte plats -.-
Mikaela skulle egentligen sova hos mig inatt, men hon smsa mig när jag hade ätit och sa att hon inte kunde sova hos mig.
Så då drog jag till David på kvällen, sen kom jag hem vid 10 ungefär, för pappa ville inte hämta mig senare.. -.-
saknar min älskling redan .. <3

puss

bjuder på en bild sen i sommras, sakna (L)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0