orsa

Gammal bild på oss.

Hejsan, sitter med Mikaela just nu i min säng. Vi sitter och tar lite roliga bilder, haha. Nyss så hade vi lite roligt oxå. Nu har all snö ute också försvunnit. Hoppas det snöar imorgon, för jag vill ha snö på julafton!

Idag har jag varit i lite affärer och kollat på någon ny mobil, men det finns typ inga mobiler nu ju, bara touch och experior. Sen åkte jag och pappa till orsa till Hellzephyrs eller va affären heter, och köpte ett capo till min gitarr. Blev som en liten julklapp det med. :) Jag längtar verkligen tills imorgon, har inte fått så mycket presenter, men det är en jag verkligen vill öppna!!!! skriver mer senare, pööösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0