/ wonderful

Hahaha fail bild.. Men aja.. På tal om bilden, ser ni va långt hår jag har fått? Kollar man bak i bloggen har jag mycket kortare! :o Men jag ska klippa mig korthårig igen, hehe.. För mitt hår är fett slitet och fult. Hatar det!
-
Just nu så väntar jag på att David ska komma, duschade nyss.. Borde ta ngt att äta också. Jag som skulle vända tillbaka dygnet idag tänkte jag.. Somnade vid 3, som vanligt... Fast nu satte jag alarm , och jag vaknade före det. Det är jag glad för, för då kanske jag blir lite tröttare ikväll så jag kan somna nångång.. Det är läskigt och vara uppe själv i mitt hus, har precis flyttat hit. Är ju knappt van vid ngt. Jag vet inte ens om det spökar här? Haha, men seriöst.. imorse hörde jag värsta saken på nedervåningen, och ingen va hemma.. :( Hoppas jag bara inbilla mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0