skateparken

Hejsan, nu kan jag skriva lite innan duschen. idag har jag spenderat dagen med älskling. Vi drog ner till skateparken direkt efter skolan. Så från kanske 14.20 tills 19.00 var vi där. Sen kom Soni & Nico. Och efter ett tag kom Oliver så vi va där och hade det roligt när det va sol. Sen drog vi och åt, och jag David i alla fall. Sen när vi hade kommit tillbaka va det AS kallt, jag frös typ ihjäl. och då blev det tråkigt att vara där, så jag längtade tills klockan blev mer än va den va.. Hah! Och ja, nu gör jag inte mycket alls. Smsar lite med älsklingen och pratar med Elin.
Nice det, imorgon blir det också att vara med Elin, Lisa och Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0