regn ?

Hejsan! just nu så sitter jag och kollar på tv, det va typ värsta äckel filmen på tv nyss.. :s Haha, men nu är jag ny duschad i alla fall. Jag gick upp vid typ halv 11 idag för jag skulle till tandregileringen.
Lite senare idag ska jag vara med David, Mikaela & Lucas. Vet inte vad vi ska göra, imorse när jag cyklade dit så var det sol och jätte varmt! Påväg hem började det regna å blev kallt. Det va inte bra.. Det ska ju vara sol hela dagen lång!!
Snart börjar skolan oxå, om 3 veckor.. Inte bra! Vi börjar den 22a.. Helt ny klass oxå, så då får vi se hur det fungerar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,

Kul att läsa din blogg, hihi Hoppas nya klassen blir bäst, jag skall också börja ny klass, men jag känner många redan:)

Hittade din blogg via gsm och undrar om du vill skriva en rad till mig ang dina saker där... har bra bud ifall du vill sälja:)

2011-08-04 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0