IKEA

Hejsan allihopa! Har precis varit på Kina resturangen och ätit, är proppmätt verkligen! Det va sjukt gott, tog Oxfilé med pommes och beasås. Äckligt gott. Haha!
Men som sagt, idag har jag varit på IKEA i Valbo. Fick en säng av min faster och ett skrivbord + hylla av min faster. Hehe... Sen lite småsaker som lådor till hyllan och lampor och sånt. Så jag har gått runt och burit saker uppochner hela dagen. Fett jobbigt! Men jaja, nu är alla bitar där uppe, förutom själva madrassen till sängen. För den måste vi ha flera personer för att bära upp den. För den är typ jätte stor.. (hehe) 140 x 200 ! (y) Sjukt nöjd men den iaf! Men det är inte klart än, visar bild sen hur allt såg ut före allting..
Sen har jag städat hela rummet där också, innan va det papper och massa shit på golvet, så nu är allt rent! Gud va duktig jag känner mig idag. Haha!
-
Nu ska jag snart ut med Mikaela, om hon ville det? Så då kanske vi skulle träffa Lucas, David & David? Får se iaf hur det blir med det, sjukt mysigt väder ute! Perfekt sommarkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0