hungrig

Är riktigt hungrig just nu, har bara ätit mackor på 2 dagar. Ingen riktig mat.. Går inte, har verkligen förbannat ont i mina tänder. Drar hur mycket som helst just nu!
Sen har min plattång gått sönder, den funkar bara om man trycker in den dära saken den sitter fast i. Då lyser det, annars inte. Usch, nu får väl mitt hår se ut som ett troll i några dagar tills jag får råd med en ny.. Vill ha en för 7-800 så det är väl bara och spara antar jag.. Eller för en vettig för 500.. :/ va allt ska vara jobbigt just nu (det är mer än va jag skrivit)

Ngn bild från i vintras?


Kommentarer
Postat av: Mina <3

Malin saknar dig som fan! Måste få prata med dej! Asså face to face. Jag är skit rädd. sen har jag ätit 1 paket nudlar på 1 en vecka. det går inte att äta! Aja, saknar dig ! <333

2011-08-06 @ 03:04:51
URL: http://miinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0