älsklingen

Hejsan, nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag med David. Han sov här inatt och jag tror vi va uppe till 6 och kollade på film och myste. Haha fett kul vi hade! Och sen vaknade vi tror det va tolv - ett. Vi låg i sängen tills tre, haha. och sen efter det åt vi frukost. Eller, om man kan kalla det frukost? :p i alla fall. vid halv fem drog vi till han, för han skulle äta. Så meddans han åt så myste jag med hans mysa katt Ozzy, fett söt är hon!
ja och sen gjorde vi inte så mycket mer, sen drog jag vid nio. Så nu blir det sängen!
-
Bloggandet har blivit skit tråkigt! Har inga bilder, har ingen intressant blogg som folk vill läsa. Jag skriver ungefär 1-2 inlägg per dag. Roligt. Har ingenting och skriva om. Så jag tror inte ja kommer blogga så mycket nu på sista tiden. Kanske mer när jag fått min kamera. För då kommer det i alla fall bra bilder!!

Kommentarer
Postat av: lina

vad har du för kamera ? :)

2011-08-28 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0