mikaelas place

Hej! Eller Godkväll kan man väl säga? :) Nu så sitter jag iaf här och Mikaela vid sin bärbara dator. Lite nördit då men. Jag har haft en helt underbar kväll men dom allra bästa personerna! Har inga bilder, orkade inte ha med min kamera, nu var det att ha kul som var saken. Inte att ta massa bra bilder. Kanske Mikaela slänger upp nån liten bild som jag kanske kan låna? :)
Vet inte hur länge vi ska vara uppe inatt, är inge trött alls. För mycket cola och annat.. Haha.
Sjukt kallt är det nu, vi kunde knappt sitta ute nu. Men när vi kom hem från harbacken drog vi till Mikaela. Vi va först ute på hennes altan. Sen drog vi in till hennes soffor, för det va mycket varmare där inne. Sen snacka vi massa, nice. Kul kväll iaf, borde göras om! Palla vänta ett år till liksom? Ska vara snart tycker jag i alla fall! Nice nice, nu ska jag vara lite social med Mikaela kanske.
Hoppas alla hade en bra valborg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0