tråkigt med musik..

Nu så har jag lite tid att blogga, inte för att nån läser alltid då.
Dagen idag har vart helt okej. Då menar jag morgonen, för då tog jag sällskap med David (a)
haha inte för att vi sa mycket då men ändå :)
Sen har jag inte träffat han mer idag :( men i fredags kom han till mikaela för vi skulle kolla på film, men han kom vid 10 så han kunde inte stanna länge.. Men sen kom han igen på lördagen, så då kollade vi klart på filmen. 1408.
första gången jag såg den, vart jag jätte rädd. Men nu blev jag inge rädd alls? kanske för att jag hade David bredvid mig (a' sen låg Olivia & Mikaela i andra soffan och såg helt skräckslagna ut ett tag ;d haha..
På onsdag ska vi se på film hemma hos Olivia, fast då ska Gustav va med oxå! :dd

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0