musik,

Hejsan, hela helgen har jag vart med mikaela, först sov jag hos henne , sen hos mig.
Igår va det meningen att va skulle vara med Lucas & David. David kom först, och Lucas va på hockey, sen sa han att vi skulle ringa hans pappa?! klockan 20 i 8. Men då va de prat i bakrunden och jag hörde inte ett skit.
sen la han på, och jag ville inte ringa igen. Så då blev de inte som vi hade tänkt :(
Nu så lyssnar jag på musik, men de hackar -.-'
va med david för nån timme sen, han gick vid åtta. ska vara med han igen imorgon. ;)


pusshejj

Kommentarer
Postat av: mikaela:)

Okej, jag gillar faktiskt inte någon nu :)

2010-11-04 @ 11:27:17
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0