jo hej jag är tillbaka? :)

Hej .. nu tror jag att jag ska börja blogga igen? Eller va tycker ni ?
Jag kommer inte va nå social på bloggen .. för ja sitter inte lika mycket framför datan längre, och om jag sitter, kommer ja nog inte att tänka på bloggen.
Men jag ska försöka :) imorgon så tänker jag vara med Olivia, Gustav & David. Och vi ska vara hemma hos Olivia och kolla på film! så jag läntar jätte mcyket dit.
Igår så var jag på rättviksmarknad med Mikaela, vi gick först på tåget till rättvik. Sen gick vi runt och trängdes mellan folk. så åkte vi massa karuseller. eller, fanns bara 2 roliga ju. Sen innan våran buss gick, åkte vi tåget eller va man ska kalla det.. Vi höll iallafall på att skratta hela tiden :) Jag filmade hela tiden oxå ;)

Nu så tänker jag inte skriva nå mer :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0