mikaelajohansson.

Jag vill bara säga att du är som en äkta syster för mig .
alla minnen med dig är bäst, vi har alltid roligt. Vi skrattar alltid.
'aah är de där en hund? :o oj, de va en människa'
hahah. du och din syn ;) & Mats , haha. vid djurmagasinet. Maxi, Willys.
Som idag , 'bebisfjortisar' kom hon inte på nå bättre eller :D hahaha. Den lilla wbn ;))
vi bråkar ofta, men det löser sig alltid. För de är det man gör om man är riktiga vänner?
Du är den jag kan vara mig själv med.

MikaelaJohansson,
Malin <3 Mikaela
Mikaela <3 Malin

JAG ÄLSKAR DIG MIN PSSY !  ;) <3

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

Ja du är rolig när du är dig själv du! ;)

ÄLSKAR DIG MED! <3

2010-11-11 @ 07:14:32
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: mikaela :)

VGA ;DDDDDD xD

2011-02-18 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0