galen snart...

Jag vet, jag skriver inte ofta på bloggen. Men jag har faktiskt inte haft en data på flera dar. Va skulle installera min brors gamla dator, men den funkar inte :o så vi fick ta den gamla sega datan -.-
& nu så blir jag snart galen för msn har hackat upp sig. Så jag får inte fram de, så jag får antagligen stänga ner de..
ååå va trött jag blir.

Skolfotona kom idag. jag blev Verkligen INTE nöjd! :O inte med nått foto, åh va jag hatar skolfoton. Vill bara radera mig på allfotot. Och ändra mitt konstiga öga så de ser normalt ut på enfotot. :(

Sen på lördag ska jag följa Mikaela till Sälen! :D va kul det ska bli!

puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill, vinnaren utses snart! :D

2010-11-10 @ 21:14:36
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin kväll! :) KRAM

2010-11-10 @ 21:18:41
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0